ETEM Logo
ETEM Logo
Затвори

Кариери

Динамичната търговска дейност на ETEM, заедно с глобалното разширяване и технологично развитие на компанията изискват привличането на нови и талантливи професионалисти.

Ние търсим хора с креативен и новаторски дух и положителна нагласа.

Хора, които се впускат смело в предизвикателствата, постигат поставените цели и имат значителен опит в алуминиевата индустрия.

Всъщност постоянно търсим отдадени хора с характер и установена бизнес етика.

Ако смятате, че покривате гореизброените критерии, моля, свържете се с нас.

Ще се радваме да се запознаем!

 

*ЕТЕМ България ЕАД Ви информира, че част от доброволно предоставените по настоящата обява данни са лични и попадат под специален режим на защита по смисъла на Регламент 2016/679 и Закона за защита на личните данни. Предоставените лични данни ще бъдат обработвани за постигане на законово позволени цели, свързани с настоящата обява, както и за реализиране на законните интереси на администратора на личните данни. ЕТЕМ България ЕАД обработва, съхранява и използва доброволно предоставените лични данни в рамките на законово уредените срокове, като гарантира тяхната сигурност и опазване в тайна. Информираме Ви и Вие се съгласявате, че ЕТЕМ България ЕАД предоставя личните данни на държавни органи и институции, или трети лица, когато има такова задължение по силата на закон, или е необходимо за реализиране на Вашите права и законни интереси като участник в подбор и за евентуалното, бъдещо учредяване на трудово правоотношение. При спазване на вътрешните правила на ЕТЕМ България ЕАД имате право на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, право да бъдете заличен, както и имате право да възразите срещу обработването, предоставянето и разкриването на Вашите лични данни за различни от тук посочените цели.

Свободни позиции

Обслужване на клиенти

Customer Service Specialist Sofia

Customer Service Specialist

Sofia

We are looking for a qualified candidate to join the Sofia facilities as a Customer Service Specialist.

 Requirements:

- University degree;
- At least 1 year of customer service experience;
- Good communication and organizational skills, able to work in a team environment;
- Excellent attention to detail and accuracy, ability to multi-task;
- Ability to work under pressure and to deadlines;
- Energetic, ambitious and result-oriented person;
- Good command of English is a must;
- A second foreign language would be an advantage,
- Preferably French – B2;
- Knowledge of SAP will be considered as a plus;

The purpose of the position is the complete support of the domestic and export sales teams.

Key responsibilities:

- Records and processes orders received by mail, and/or through personal customer contact in the system;
- Serves as a communication link between customer and sales staff to assure responsiveness;
- Tracks order activity and alerting appropriate staff of any potential delivery problems;
- Coordinate different departments to achieve the desired customer service level;
Develops and maintains a vast knowledge of the products and services being offered;
- Prepares documents and reports for future reference;
- Analyzes complaints from customers and provides adequate resolutions;
- Conduct surveys regarding products, services, and customer service experiences;
- Communicates customer feedback to various teams—including technical and marketing departments, in order to improve the overall customer experience;

Кандидатствай

Администрация

Assistant Accountant Magoula, Greece.

Assistant Accountant

Magoula, Greece.

We are looking for an Assistant Accountant to join our facilities, located in Magoula, Greece.

Key responsibilities

  • Perform Bank, Vendors and G/L accounts reconciliations;
  • Handle of Fixed Assets Register;
  • Prepare accruals and provisions;
  • Cash flow report;
  • Petty cash postings;
  • Run payment proposals;
  • Support month-end and year-end closing process.

Skills and qualification

  • Bachelor degree in Accounting, Finance or relevant;
  • At least 3 years of professional experience in an accounting department;
  • Experience with general ledger functions and month-end / year-end closing process;
  • Good knowledge of IFRS, Hellenic accounting standard and Greek tax legislation;
  • Excellent command of English, both written and oral;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite;
  • Accuracy and attention to detail;
  • Knowledge of SAP will be considered an asset.

What we offer

  • Competitive remuneration package;
  • Continuous training;
  • Opportunities for development in a dynamic and growing international group;
  • A long-term career with a well-established and highly rated company.
Кандидатствай
Формуляр за кандидатстване

* Полетата, обозначени със звездичка, са задължителни Изпрати
Съобщението беше изпратено успешно!